Blogda Ara

Balayında Ne Giysem?














Eveeeettt tatile gidiyoruz. Ama bavulumuza neler koysak, nasıl giyinsek? İşte balayında hem spor hem seksi olabilmenin yolları.





1- Düz tabanlı ayakkabılarla hem rahat edersiniz, hem de şık olabilirsiniz.

2- Güneş gözlüğümüzü unutmuyoruz.
 

3- Ben alıp alıp bir türlü takamasam da hasır şapkayı çok seviyorum. Saçınız için de aksesuarlar kullanabilirsiniz.




4- Tabi ki bavulumuzun vazgeçilmez parçaları bikiniler. Bu sene Koton Beachwear başarılı bir bikini mayo koleksiyonu hazırlamış. Ve her sene olduğu gibi bu sene de Calzedoniada harika  bikiniler var.

 





5- Ve elbiseler, şortlar, tshirtler... Birbirleriyle kombinleyebileceğiniz yazlık açık renk parçalar. Ben bunları çok beğendim;

 








                                                                                                                     

 6- Son olarak balayını özel kılacak, birbirinden seksi iç çamaşırlarımızı da bavulumuz yerleştirelim :)
En güzellerini almak için Agent Provocateur, Victorias Secret, Selingerie gibi mağazalardan alışverişimizi yapabiliriz.





 


 





 ps: Kıyafetlerin çoğunu http://www.asos.com/ dan satın alabilirsiniz.
                        Ya da http://www.fuldenden.blogspot.com/ adresinden istediğiniz modeli sipariş verebilirsiniz.



İYİ TATİLLER :) 








3 yorum:

  1. heyyy bebişimm hayırlı olsunn blogunn!! :))pek güzel olmuşş..
    madem evleniyosun www.aybegumkubat.com a beklerimm!! :P
    konuşalıımmm,
    öpücükk
    Aybegüm
    :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiiim. ben senin blogunu okuyorum zaten. fotoğraflar çok çook güzel.
    öptümmm

    YanıtlaSil
  3. Yoncacımmmm,
    Çok şekersin.Bayıldım bu postuna.Ama en gerekliler tabii ki balayını balayı yapması için iç çamaşırları:-)) hihihihhihh:-)) muzur bir papişten sevgiler....

    YanıtlaSil