Blogda Ara

Kumların Üzerinde Evlenmek... (Beach Wedding)






Ne güzel olur deniz kenarında kumların üzerinde evlenmek. Ya da bir iskelede, yanınızda sevdiklerinizle...





MASA DÜZENİ
 Plaj düğünlerinde nikah kıyılırken kilise tipi oturma düzeni ile konuklarınızı rahat ettirebilirsiniz. Daha sonra kokteyl kısmı için ise ayaklı masalardan, localardan, büyük yastıklardan yararlanabilirsiniz.











DEKORASYON
Öncelikle rengi belirlemenizi öneririm. Konseptiniz zaten belli olduğu için daha rahat karar verebilirsiniz. Deniz yıldızları, mumlar, çiçekler, fenerler kullanabilirsiniz. Akşam saatlerinde ise ateş yakıp etrafında hem eğlenceli hem romantik dakikalar geçirebilirsiniz.


 


 




















GELİNLİK

Hayatınızda bir kere gelinlik giyeceğiniz için istediğiniz gelinliği giyin derim. Ama kumsala uygun bir şeyler düşünüyorsanız; uçuş uçuş, sade, straples gelinlikler düşünebilirsiniz.



  


 
Megan Fox'un kumsal düğününde giydiği gelinliği
  
Megan Fox'un düğünü


 





AYAKKABI

Tabi ki kumlarda topuklu ayakkabı giyemezsiniz. Bu nedenle şık sandaletler, parmak arası terlikleri ayaklarınıza geçirip rahat rahat dans edebilir, dolaşabilirsiniz. Tabi çıplak ayakla da olabilirsiniz, çok doğal ve eğlenceli olacaktır.






 





DAVETİYE

Konsepte uygun davetiye bulmakta da hiç zorlanmayacaksınız. Deniz yıldızları, inciler, çapa gibi kullanabileceğiniz bir sürü obje bulabilirsiniz.









PASTA

Pasta için sonsuz seçeneğiniz var. Kendi pastanızı tasarlayabilir, aşağıdaki modellerden ilham alabilirsiniz :)
 


 









MÜZİK

Eğlenceli, canlı müzikler seçin. Herkes dans etsin, eğlensin. Ortamı daha da canlandırmak isterseniz davul, bateri, gitar çalan müzisyenlerle anlaşabilir, düğünün bir kısmında canlı müziğe yer verebilirsiniz.







Panik Gelin az davetliyle, kokteyl düzeninde, eğlenceli, ekonomik bir düğün yapmak istiyorsanız plaj düğününü düşünün diyor :)

17 yorum:

  1. ayyy çok güzeller, posta bakarken Willie Nelson/Always on My Mind geldi.. Kumlarda dans etmek için ideal parça..

    YanıtlaSil
  2. bu tam benim hayalimdeki düğündü.. ne var ki İstanbulda böyle düğün yapacak yer yok :( bir bildiğim Kilyos Solar Beach var o da çok uzak... Vazgeçtim bu sevdamdan ama aklım kalmadı değil hani..

    YanıtlaSil
  3. Evet Istanbul'da bu tarz dugunler icin fazla alternatif yok. Dedigin gibi Kilyos, adalar olabilir. Ya da Istanbul disi Cesme, Bodrum, Silivri vb gibi yazlik yerlerde yapilabilir. Ulasim icin ise gelin arabasi yerine gelin otobusu, gelin minibusu kiralanabilir :)))

    YanıtlaSil
  4. süper bir post olmuş tatlım:)içim açıldı...herkesin hayalini süsler aslında sahilde düğün di mi?deniz kenarında yaşayanlar şanslı...biz böle bir şey yapsak tee ankaradan kimler gelir die düşünürdük:))))

    YanıtlaSil
  5. hoş ve alışılmışın dışında bi blog, sevdim :)

    geri dönersen sevinirim.sevgiyle kal

    http://nazlibabaoglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. blogunu yeni keşfettim ben de senin gibi evlilik hazırlıklarında ve bu süreci blogunda paylaşan biriyim http://prettyinpinkbride.blogspot.com/
    kumsal düğünlerinin örneğini ben de istanbul da pek duymadım ama bodrum çeşme antalya gibi yerlerde çok güzel olabilir:)
    takibe alıyorum;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ben fotoğraf çekimlerimi kumsalda yapmak istiyorum çok güzel ve doğal olur :) bloğunu takibe aldım ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim çok başarılı bir site tebrikler

    kadinsak.com

    YanıtlaSil
  9. canım hayırlı olsun bende yenı evlıyım hersey güzle olur umarım ...
    banada bekleırm sevgıler panık gelın ..:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir blog bayıldım yayınlarınıza banada bekllerim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  11. Acaba plajda düğün yapmanın maliyeti nedir yemeksiz sadece kokteil

    YanıtlaSil
  12. Bu kadar güzel bir düğünü kolay kolay kaldırabilecek bir damat adayı var mı :) ama çok güzel gözüküyor her şey paylaşım için teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  13. Harika bir düğüm olmuş paylaşımınız için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  14. Düğün fotoğrafçıları çok iyi çalışmış gerçekten başarılı fotoğraflar var.

    YanıtlaSil
  15. Sizin bu yaptığınız organizasyonu kendim belediyeden izin alıp en uygun fiyata yaparım. Özellikle Foça da.altı üstü nikah kıyılcak abartılacak mevla söylemeyin millete

    YanıtlaSil
  16. Güzel kareler... Paylaşımınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil